söndag 24 januari 2010

i´m back!!!


Jag är tillbaka efter en lååååååååååååååååååååååååång blogg paus.

har helt glömt bort den och har inte haft tid.

men nu ska SKA jag fortsätta blogga och inte lägga av efter 5 inlägg! :)

Min dag har varit helt okej. Vaknade 11.00 av att morgan dunka musik i hela huset.

men jag orkade inte gå upp så jag låg och drog mig till 11.30

gick upp och duscha mitt nya shampo luktar mums!

sen åt jag frukost . Det ser ALLTID ut som att jag vill mörda någon på morgonen eftersom jag är grymt morgon sur jag får värsta mördar blicken och sitter och morrar för mig själv. så morgan fick världens utskällning av mig när

han frågade om jag va sur. Men jag kan faktist inte rå för att jag är sjukt morgon sur, punkt slut! Men förlåt iallfall bror min det är inte ditt fel :)

Sen ringde pappa runt och tiggde kaffe och bulle av en massa folk, men ingen ville ha dit oss.. haha! men tillslut hamnade vi hos Camilla, Viggo och skånberg. trevlans!

efter nån timma så åkte vi hem och nu sitter jag här!

Har kännt mig helt degig och trött hela dagen.. Men det blir nog säkert bättre imorgon.


Hörs sen!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar