onsdag 27 januari 2010

Ge mig förslag!

hei! täänän voida minä hyvä :)

nejdå..
haha idag mår jag bra! Hur mår ni?
jag är trött och flummig, tur att jag inte har nå träning idag.
jag skulle säkert somna med hantlarna i händerna och så skulle jag asgarva i sömnen, haha.
Men jag har en massa läxa.. Tur att Sofia sa det till mig. annars hade inte gunilla och dom
varit så muntra imorgon. hihi
idag händer det inte så mycket.. tror jag.. förutom en massa läxa som sagt.
men jag lånar nog douglas lilla mini gym ikväll.
jag har nog blivit träningsberoende! Jag tränar seriöst VARJE dag.
måste nog lugna ner mig lite hehe.
fanihelvetesjävlaskit jag kom nyss på att vi har NO prov imorgon och jag har inte ritat den där grejjen.. Det finns fan INGENTING om nå fucking bildförsärkare hur dom ser ut.
nu mår jag inte bra längre bara för det. oroligkänslaimagen.se
Erland kommer INTE bli glad.. men vad ska jag göra då? jag kan ju alltid rita typ ett träd och säga att de är en bildförstärkare för finns verkligen inte någon bild på en jävla bildförstärkare på google. dom kommer säkert inte märka någon skillnad på ett träd och en bildförstärkare. vi får se hur det går..
haha jag har setat och skrivit på dethär inlägget i typ 40 min. jag kollar på youtube samtidigt. Jag har väldigt svårt att avsluta saker. som att städa mitt rum, äta en macka, göra läxor. jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst, men dedär får räcka.
JUSTE! innan jag slutar skriva här så ska ni få svara på lite saker! jag tänkte att de är lite tråkigt att bara sitta och läsa om min vardag.. Så jag tänkte typ börja med.. Hannas tips, veckans bild eller något liknande, Vad tycker ni? SÅ SLÄNG IN EN KOMMENTAR OCH GE MIG MASSOR AV FÖRSLAG!!

ni får ha det så bra sålänge!

hei sitten!

// H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar