torsdag 28 januari 2010

jag ser det snöar, jag ser det snöar


Mjau!



Rätt nice dag idag. började 08.05 och började med NO. Vi hade bara 30 min lektioner på morgonen. sen hade vi Engelska och SO. Sen så skulle vi på nå föreläsning som handlade om nätet/nätmobbning och så vidare. Det var väll kanske inte så kul, men man tog åt sig väldigt mycket och det var väldigt nyttigt för en själv.

Efter det så gick jag och Chaaarlie till ica. Hon hade väääldigt svårt att bestämma sig så vi va där ett tag haha. Men jag fick min älskade sesamkaka

Sen så masade vi oss iväg till skolan igen. Kunde knappt gå jag skrattade så att luften tog slut och tårarna rann haha!

Så åt vi lite, och sen hade jag svenska, Vi diskuterade föreläsningen och så började jag på min sherlock holmes berättelse.
och sen så slutade jag.

Gick hem i snöovädret. hutter och burr säger jag bara! usch vilket väder!

Tur att vi åt en varm och god soppa idag så man blir varm och go i magen.

Och sen blir det nog ett långt och skönt bad om jag vågar.. har haft lite fobi för badkar

sen jag svimmade i vårat senast jag badade.. vi får se hur jag gör. Och så ska jag ha min älskade hårinpackingtepåsar på ögonen och kanske lite tända ljus. älskart!

Och nu blir det en massa läxa så jag inte får " the evil eye" från alla lärare imorgon. :)



Puss/ H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar