söndag 31 januari 2010

Tjooo

Jag är sjuk. blä blä blä!
men jag har ingen feber, Är bara vääääldigt förkyld.
jag har nog nyst 9732497256893465973469 gånger idag.
Och jag har inte kunnat sova inatt heller eftersom
Min näsa har varit helt igentäppt och.. jag har bara inte kunnat sova.
plus att Elin väckte mig av att hon as garva i sömnen. haha!
Sen så väckte mamma mig av att hon satte på vatten kokaren.
Det vart inte många timmar att sova den natten om man säger så..
Är sjukt trött och grinig, och jag har mått lite smått illa hela dagen och varit
lik blek. Inte kul alls!

Förlåt att det inte vart nå inlägg igår om skoldansen och dagen. Men jag hade inte tid. Jag kan berätta lite nu istället.

Skoldansen: Den var jätte lyckad tycker jag! Fast eftersom jag är med i fest kommitén så måste jag vara där 1 timma tidigare än alla andra och fixa en massa,
Det är segt eftersom att man måste vänta på att det hela ska dra igång. Först att vänta 1 timme på att det ska öppna och sen så tar det minst 1-1½ timme tills det riktigt drar igång. Men men.. jag får ju gå in gratis.haha! Det var mycket trevligt folk där och jag tror dom flesta hade en rolig kväll! :)

Lördag: igår så kom Elin hit. Jag hade en försenad present till henne. jag vaknade 12.30 av att Elin ringde mig. Så jag gick upp och åt frukost. Jag såg ut som ett vrak. Och så kommer Jocke mitt i allt när jag sitter där i fula kläder och helt nyvaken. härligt! aja Sen så så gick jag upp och duscha och fixa till mig lite.
Och så kom Elin. Vi satt och prata skit och spelade gitarr, myspys!
Sen så frågade Jocke om vi ville följa med ut på kvällen hem till Alex. Och det ville vi. Fast först fick Elin sin överraskning: Mysmiddag och film. Jätte lyckat, Hon vart värkligen förvånad. Sen så stack vi och mötte mogge, jocke, alex, angelica, erik och anton och så gick vi till näs. Vi hade jätte trevligt! vi stack hem vid halv 12 trorja och var hemma 12. Jag och elin gosade ner oss i sängen och pratade mer skit och åt Ben&Jerry´s och till sist så slocknade vi. Mycket lyckad dag/kväll!!

Idag: Idag så har jag inte gjort någonting alls! :M


Hörs imorgon sötisar. Puss/ H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar