fredag 29 januari 2010

SKOLDANS IDAG! PEPPAD!


ÅHHH!! Det är skoldans idaaag!!! är så himla peppad!

Jag älskar skoldanser! Att bara få släppa loss och ha kul

vara med roligt folk,

skön musik och man känner basen dunka i hela kroppen.

ILOVEIT!!


Rätt nice idag.

va först i skolan och vi jobbade med våran "christoffer columbus teater" de gick bra.

Sen drog vi till backen. Jag satt för det mesta inne med Emelie, emliy, trissan och ida.

älskar mina tjejer :') jag höll seriöst på att för frysa!

mamma kom och hämtade mig,emelie och ida. och när jag kom in i bilden insåg jag hur kall jag

igentligen var. fick lov att ta av mig skorna och försöka få lite blod till fötterna. och mina tår hade tappat känseln :O

Så mamma fick nog och och till en sko affär och vi köpte ett par "riktiga" vinter skor till mig. haha min mamma är söt<3

vi skjutsade hem emelie och ida. Och så åkte vi hem och tog en kopp kaffe.

Och nu så ska jag upp och bada och ha i hårinpackning som jag inte hann igår.

Sen så ska jag börja fixa mig till skoldansen. så dehär blir nog de enda inlägget idag.

Vi får hoppas att det blir kul ikväll, många kort ska de bli tagna! Dom kommer nog upp imorgon..

hoppas ni får en kul kväll ni också! :)


MASSA MASSA MASSA PUSSAR!! / H




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar