tisdag 26 januari 2010

emelie blöööööder


Hej sockerpullor.




har vart helt degig idag. trött som F-A-N, men jag kämpade mig igenom hela dagen! duktig man är.

Jag kommer GARANTERAT ha träningsvärk i magen imorgon, ja skrattade med emelie så jag höll på att kissa på mig och tårarna sprutade åt alla håll och kanter. haha våran humor är king.

Sen så såg vi att emelie hade blod på handen och lite överallt och jag hade blod på mina papper och så. haha hon hade antagligen skärt sig på mina papper. Så gunilla fick plåstra om henne, tullan.

Och när vi gick in i lärarrummet och kikade in på tjejernas toalett, vad ser man då?

Jävla lyx dom har då? sjukt välstädat, tända ljus, GRATIS tamponger, kliniskt rent, jätte mysig inredning. Och vad får vi? En sunkig toalett med äckligt toalett papper. TACK FÖR DEN!

där visar ni hur mycket ni bryr er om oss ungdomar! :M

Aja sen när jag kom hem så satt jag och nörda vi datan, och nu så ska jag åka och simma med ida.


Pussssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar