måndag 25 januari 2010

ignorera någon?

hejhopp.


har inte hänt nå speciellt idag, så ni kommer bara bli uttråkade om jag berättar.

Men det är en sak som jag skulle vilja ta upp..
Det är dehär att man man ignorerar nån man är sur på utan att tala om för den att man är sur.
utan helt enkel skiter i personen.
det tycker jag är grymt lågt.
Jag menar personen har väll rätt att veta om man är sur på den?
annars kan man ju inte lösa det hela?
Och personen kanske inte ens har insett själv att han/hon har gjort något dåligt.
Eller att hon/han faktiskt inte har gjort något dåligt? Utan att det är
nån över känslig fjolla som bara har fått för sig något?
men istället för att snacka om saken och försöka lösa det
innan det blir stor bråk så står den personen där som ett fån och tiger.
Så himla dåligt.
ni får ursäkta mitt humör just nu. Men det här gör mig så himla förbannad.

aja hoppas ni har haft en bra dag iallafall!
och hoppas ni mår bra! :)


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar