lördag 14 november 2009

Tillbaka!


HEJ!


nu äntligen funkar våran data igen!

Så ni får usräkta att jag inte har laddat upp någnting på länge..

Och som jag sa i måndags: jag kommer bli sjuk!

Jag är nog min egna spå tant.

För nästa dag.. vaknade jag helt lost och va SJUKT öm i hela kroppen Pappa kunde typ inte krama mig, haha.. och så yrade runt i köket,

Och så gick ja och la mig och grät. Och när mamma tog tempen så hade jag 39 graders feber.

Och jag hade så himla ont i huvvet..

Så jag har legat sjuk i 3 dagar utan någon data:)

Men som tur är så gick sjunde himlen på tv!

För douglas va ju knappast på " ta hand om lillasyster" humöret.

Så han satt nere och spela xbox när jag satt uppe och kände mig ensam och ledsen. Och jag har varit på SKIT humör hela veckan..

men men.. NU mår jag ju bra igen!


Idag så va jag och mamma in till stan skulle köpa 2 par jeans, jacka,skor och grötlunch klänning..

men vi kom därifrån med 1 diadem,örhängen, glans spray, och så skit som man ska ha i ¨håret innan man plattar det. Och så träffade vi kusinerna, anders och jennie på spicy hot när vi skulle käka där. har saknat amanda så sjukt mycke! trevligt vare.


aja. imorgon så har jag lovat mamma att följa med på nå antikmässa.. Sen så ska vi till hälla och kolla om vi hittar nå jacka och skor där.


Puss!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar