måndag 9 november 2009

sjuklingen


Hej Mr. blogg!



jag HATAR måndagar..

Finns det något värre än en skrikande väckarklocka efter en härlig helg? tror inte de..

och jag håller på att bli sjuk. vaknade, och sim sala bim! jag hade ingen röst! jippie! och i skolan så tar ju jan banan första bästa chansen, så jaa.. jag vart lite små mobbad när jag försökte säga nått.. så jag fick lov att sitta och vifta med händerna som en jubel idiot för att någon skulle lägga märket till mig.

Och jag hade en FÖRJÄVLIG huvudvärk. Men Emelie ( hjärtegull, räddare i nöden) hade huvudvärk tabletter.

och min hals känns helt kletig & smetig.. MUMS!

inte kul alls.

Men jag fick lite medlidande av freddy världens bästa matte lärare, på sista lektionen.

haha, gud vad jag klagar..

någonting kul idag va att jag fick reda på att jag har VG i kondition på jumpan!! Hade utveckligs samtal. Det gick faktiskt förvånads värt bra!

Och lärarnas samanfattning om mig va " hanna är coooool"

haha söta dom är.

Aja nu blir de väll dusch och sen hoppa i sängen och sova ut lite grann.



hare grrrrreeeeejjjjt!



Puss!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar