söndag 8 november 2009

Farsdag

Vaknade typ 12.15.. Hann knappt sätta mig ner innan Millan, Viggo och skånberg kom för att fira pappa. haha, vilken syn dom fick när jag öppnade dörren. En helt nyvaken hanna med morgonfrilla. härligt!
Pappa var inte hemma just då.. han var hemma hos farfar för att fira honom. Men Jag ringde honom så kom han typ efter 30 min eller nått..
Vi fikade och så.. Och han fick en helr låda med lakrits bilringar och 2 triss lotter.
Sen åkte dom hem..
och efter en stund så kom Dennis, Marie,Linnea och Elvira hit.
av dom så fick han en as gullig låda som tjejerna hade gjort. Dom hade målat med fingerfärg på den. verkligen jätte söt! Och i den så låg de en massa öl..
Och så kom mormor och morfar oxå..
Så det vart fika igen..
Sen så åkte alla hem..
Och nu sitter jag här, med huvudvärk. och jag är inte helt på topp om man säger så..
men men.. de går väll över sen får vi hoppas.
hare bäst!
P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar