onsdag 3 februari 2010


hej!


Jag har varit världens sämsta lillasyster! Jag menar VEM glömmer sin storebrors 20 års dag? förlåtförlåtförlåtförlåt douglas! :(
jag ska köpa något fint åt dig!...när jag får pengar..
hihi.



vaknade alldeless för sent.. packade alla grejjer, fixade mig lite och stack iväg mot tennishallen.kom lite försent, men men! jag har andra viktigare saker för mig än att komma i tid till jumpan, haha.
När jag kom fram så började vi spela, och jag kan försäkra er om att jag har aldrig varit och kommer aldrig att vara bra på tennis!
Sen efter det så drog vi till skolan och hade en massa lektioner. Ingen musik så vi hade håltimma i 2 timmar.. suck!
Och på sistalektionen (bild) lyckades jag somna.. haha! Jag satt breve läraren och lyckades somna, hur bra får man bli?

FYFAN VILKET JÄVLA SKIT VÄDER DET HAR VARIT IDAG!
Jag kollade inte riktigt ut genom fönstret imorse, utan gick bara ut. Och jag for som en vante. Det blååååste, snööööade och jag såg absolut ingenting. Det är ju livsfarligt att gå ut i en snöstorm! USCH OCH FY SÄGER JAG!

Sen så kom jag hem och tog en koppp kaffe mer Morgan. Vi snackade skit och hade allmänt trevligt.
Och sen så händer det inget märkvärdigt som intresserar er :)


Ha det bra sålänge!

Puss! //H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar